Wednesday, May 19, 2010

O iubesc....

O iubesc asa de tare...Imi place sa ma autentific in viata ei ca un om normal. Ador la ea faptul ca suntem comuni dar atat de complexi. Suntem oglinda celuilalt atunci cand vrem. Si imi place sa ma postez peste corpul ei negru cu caractere Times New Roman de 12! Doar la ce va gandeati perversilor; e vorba de pagina mea. Mereu ma minunez si ma intreb daca am scris eu o treaba sau alta. Nu este o pagina pe care as recomanda-o nimanui daca nu ma cunoaste. Defapt nu as recomanda-o nimanui. Si contrar opiniilor unora, mie nu mi se pare a fi un blog bun; doar intrarile mizere din viata unui omulet mic si trist! Zic asta pentru ca daca ar fi fost un blog bun lumea m-ar fi aclamat sau m-ar fi criticat. Acuma sunt ironic; e vorba de faptul ca pana acum nu am nici-un urmaritor si nici macar un comment. Chiar v-am lasat pe toti cu gurile cascate?

4 comments:

da click pt material de laba said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Cred ca mai bine ramane un fel de jurnal (desi ma indoiesc ca intimitatea mai exista) decat sa ai parte de commenturi atat de inteligente ca individul anterior.

ilinca said...

daca nu puneai puncte de suspensie in titlu erai mai putin previzibil :))

Anonymous said...

*edit* ai un urmaritor
*edit* ai si commenturi
imi place cum scrii
Ctenocephalides