Sunday, May 16, 2010

e varza...

Mi-am facut o mazga de baut cu ness, banane si lapte; ma durea capul. Ieri a fost prima zi deschisa cu publicul la Otaku Festival. Am intalnit pe acolo lume noua, lume veche si in general lume. La sfrarsitul zilei, eu impreuna cu un prieten am mers p-acolo: prin e-varza. Prin localul ala pasnic, prin bucata aia de Vama Veche, spre a ne hodihni nitel. La "garaj" canta o trupa live jazz si rock and roll. Atmosfera aia e atmosfera care imi place: fum dulce de narghilea, bere si oameni. Oameni, si muzica. E clar ca sunt un imputit care circula din bar in bar insa in barul asta mereu voi gasii oameni cu care sa vorbesc, sa joc o tabla sau cu care sa dorm pe rupte. Este pur si simplu un loc de adunare al oamenilor de genul meu. Ca daca nu ar fi asa, stim si noi ca "It's all in the eye of the beholder" si deci ca atare localul ala vi s-ar parea o bomba adevarata, gata sa cada daca nu aveti cu cine sta. Si o chestie buna e ca berea e mereu rece...

No comments: