Sunday, October 14, 2012

Pret fara loc

 


     Mergi singur. E seara. Felinare la stanga si la dreapta. Cateva creaturi de noapte zburda fericite langa caldura electrizanta. Ceata nu iti permite sa vezi prea departe dar drumul e cunoscut. Masini. E o lume de culori. Inimi ruginite isi fac loc prin venele orasului. Continui sa mergi.
     Mergi ademenit de valul tentatiei , aproape ignorand magnetismul orasului. Mergi dincolo de bine si rau. Fetele anonime privesc prin tine iar tu nu poti sa faci altceva decat sa fauresti stele si razboi. Esti permanent conectat dar acum , simti ca esti liber. Simti umiditatea serii pe varful degetelor. Fumul satisfacator din tigara ta te lasa sa visezi in continuare. Vantul nu bate dar nici nu ai vrea asta.
     Static. E perfect acum. Fulgerul metalic din inima ta doreste sa izbucneasca , si cumva , imaginatia ta reuseste sa ii ofere uneltele necesare. Te framanti nervos , mergi zgomotos pe caldaram. In fata ta un semafor; il ignori. Viata are prioritate deci masinile pot sa mai astepte.
     Si totusi asteptarea omoara. Te gandesti ca ai fremata nervos din picioare in timp ce ochii tai ar cauta o scapare din monoton. Dar nu esti tu nefericitul care trebuie sa astepte. Platesti intrarea ventriculara a inimii. Trepte. Nu multe , nu putine;potrivite. Tremuri sa atingi. Dincolo de ascensiune , esti un face-tot miraculos. Lumea ta chiar e a ta. Dar ce te faci atunci cand regatele se ciocnesc?
   
     Iesi axfesiat .Pretul nu include si locul. Scarile sunt acum cel mai netrebnic lucru. Coborarea este defapt mai consumatoare decat urcarea. Iei cu tine doar propia-ti existenta. Acum briza nocturna te obliga sa te uiti la impunatoarea Luna , care se uita satisfacuta cu ochii ei diformi la emotia ta. Esti o creatura a noptii acum. Venele orasului hiberneaza. Miroase a iarna iar singurul lucru pe care nu il mai poti retrai cu aceasi intensitate este ziua de ieri.  Probabil ca trebuie sa mergi singur.
   
 
 
 



3 comments:

zamfi said...

rupereeee!!

zamfi said...

rupereee!!

Isabella said...

A fost o relație de 6 ani, deci a fost cu siguranță semnificativă. Dar când am văzut postul lui Dr.James pe net, l-am contactat și i-am explicat situația și mi-a promis că mă va ajuta. fianța mea spunea că nu dorește să întâlnească pe nimeni pentru că vrea doar să afle mai multe despre el însuși. Dar după ce am făcut ceea ce mi-a cerut doctorul Dr.James, i-am trimis din nou un text de memento bun, el a răspuns și a stabilit o întâlnire pentru noi. acum suntem din nou împreună, mulțumită lui Dumnezeu pentru folosirea lui Dr.james pentru a aduce înapoi dragostea noastră, suntem cu adevărat fericiți împreună acum. doar incase avem nevoie de ajutor, de asemenea, puteți să-l contactați pe e-mail: drjamesoyi@gmail.com sau whatsapp / sunați-l pe: +2348052523829. mulțumiri și Dumnezeu să vă ajute în timp ce îl contactați.