Tuesday, April 6, 2010

plati online...

SAU
ce inseamna sa iti iei teapa pe net!


Uite asa se face ca in ultima vreme, mai tot romanul are un card de credit(majoritar de credit) si totodata un calculator. Si asa se face ca tot romanul isi pune intrebarea: oare imi iau teapa sau nu? Raspunsul, desi in aparenta simplu, are o oarecare logica. Pe net, numai de lucrurile virtuale poti fii sigur ca nu ai cum sa fi fraierit; ai vrut sa cumperi un ghid de facut bani(care nu merge) si asta ai primit sau ai vrut 1000 de gold in WOW si cam asta ai primit! Cand vine vorba de un obiect real care poate fi cumparat de pe net, intervine si o alta poveste. Cand vine vorba de un lucru real romanul nostru ar trebui sa fie atent la pret deoarece de multe ori nu are TVA-ul exprimat. Sau ar trebui sa fie atent la pagina de plata: daca nu apare un logo verde in coltul link-ului sau un lacatel retard in colt dreapta-jos atunci e clar ca nu e o pagina reala de plata. Eu unul recomand paypal. Chiar daca nenorocitii isi iau cam 60 de centi pe tranzactie macar ai siguranta ca asupra paginii de unde cumperi nu ai lasat prea multe informatii personale. Si poate acum cititorul blogului meu se va intreba de ce naiba am scris acest subiect fara legatura cu domeniul meu scriitoricesc! Pai...prin una din metodele negative de mai sus am pierdut eu 400 de lei...

No comments: