Saturday, February 27, 2010

D'ale Bucurestiului...

PARTEA A TREIA


Doar shaorma...

Criza asta,apatica aparenta in viata de zi cu zi a fiecarui om. Toama lumea sufera de slabire in greutate financiara in perioada asta. Razboaiele pentru resurse nu ne mai mira dar sa se ajunga la asemenea nivel? Prea de tot: chiar grav! Nu stiu ce sa zic dar ar trebui sa se schimbe atitudinea asta...Si ca sa nu mai tin pe loc cititorul am sa trec la subiect si am sa spun care e legatura cu shaorma!
Intr-una din zilele alea dragi, cand m-am imbatat si apoi m-am indreptat spre casa am intalnit ceva ce nu credeam ca o sa aud. un prieten de-al meu s-a dus sa-si ia o shaorma. Nimic dubios pana aici, chiar deloc; evident ca asta ar face oricine cand ar simtii mirosul ala de pui condimentat si ar mai avea si pofta/bani pentru asta. insa ce te faci cand gasesti doua shaormerii una langa alta? Dai cu zaru' ! Prietenul meu s-a dus spre shaormeria turceasca si a comandat. Dar nici nu a apucat sa termine ca vanzatorul de la shaormeria cealalta a sarit pe geam si a zis ceva gen: Cum iti permiti sa-i dai copilului shaorma din aia congelata? las' ca stiu eu ca ai fumat mai adineaori o tigara cu marijuana; daca bagi capu acolo mori! Sa-ti fie de bine pustiu' ca ai facut o alegere buna.
Eu, mai ametit nitel chiar ma uitam amuzat. Si nu stiam de ce sa rad mai tare: de becul aprins(ca eram nitel ametit de la bere), cersetoarea fara dinti care fuma si radea sau de situatia asta. Mai mai ca il lua la bataie pe bietul turc. Dar vorbaia, intre doua nu te ploua da intre trei shaormerii una langa alta ce sa mai faci? All out war!


daily routine!?!?

Uite asa se face ca in ziua de azi, mai gasim si cate un cersetor care vrea fie un ban, mancare sau o tigara. Si asa se face ca am gasit o batranica care vroia o tigara. I-am oferit un Vacaroiu' cu placere si am plecat. Asa se face ca am mai intalnit aceasi baba din nou. Si iar i-am dat o tigara! Hai ca nu-i mare lucru, ca saraca, mai bine mort decat asa. Insa ce te faci cand deja apuci sa vezi acelasi cersetor, zilnic, cerandu-ti cate o tigara? Fugi!!! Trist dar adevarat. Deja m-am saturat; tigarile s-au scumpit si tot eu sa fac pe mmilostivu'? Poate daca cerea de mancare sau un ban i-as mai fi dat, insa mereu un viciu pentru un om fara casa? Mai bine nu! Stiu, suna nemilos dar nu e ca si cum acea tigara i-ar fi alinat suferinta: mai degraba i-ar fi marit-o! Dar de...n-ai ce face...unele lucruri pur si simplu se intampla fara sa tina seama de situatie!


Cine limba lunga are,
Sapte ani sapa la sare!


Tigani! E destul sa zici atata, si multi dintre romani vor sarii sa spuna ce aume au patit ei din cauza acestei minoritati! Ca au fost furati, violati, omorati si cate cele! insa romanul cel mai din frunte care a zis cea mai grava chestie dintr-o tara democratica a fost insusi Basescu, care cu criticismul lui specific, le-a dat un sfat de folos tiganilor romanizati care au obiceiul de a inchiria bunuri fara a cere si celor ce au obiceiul de a face sustrageri telechinetice din buzunarul victimelor inocente. Pentru asta domnule Basescu, desii totul suna a sarada de campanie elctorala pentru ca stii ca nu ai ce sa patesti spunand asta, ai un punct in plus de la mine!(si tot legat de dumneata: a devenit evident deja ca toate adevarurile pe care le scoti la iveala sunt doar informati vechi, fara noima cu care aburesti poporul!)

No comments: