Thursday, April 22, 2010

E ciudat....

Stiu si eu, e chiar ciudat. Ma gandeam eu in ultima vreme asa, intr-un mod aleator ce ma caracterizeaza, si am ajuns la concluzia ca omul, indiferent de orientare(politica,sexuala,etc) tot un animal este. Omul tot se simte bine atunci cand reuseste sa se proclame mai mare decat cineva sau atunci cand reuseste sa umileasca pe cineva. Mai pe sc urt, omul inca nu a scapat de senzatia aia de stapan pe o plantatie de negri! Ca asa se face ca ma uitam pe holurile liceului nostru drag si observam cum b0$$-ul devine mielusel in fata altui om iar acela la radnul lui deveea tacut in fata altui jupan si tot asa!
Atunci cand mai toti acesti barosani erau mici, ma indoiesc ca se purtau si atunci ca baietii de cartier trecuti prin "multe"! Probabil ca atunci, acei barosani se aflau in perioada cea mai buna a vietii lor in care ai fi vrut sa-i cunosti. De ce insa, cu timpul, mai toti oamenii devin niste maniaci, niste pervertiti dupa bani (si observati ca am spus mai si nu toata)?Nu, nu am eu raspunsul! Eu doar stau si ma uit, cum practic mai toata lumea dezvolta o fatarnicie majora in relatiile interumane!Si nu cred ca exista limita la aceasta forma de manifestare...

No comments: