Sunday, February 7, 2010

Omul vechiului...

Stiu si eu, la nici 3 minute dupa ultima postare mi-a venit brusc sa mai scriu una...Poate ca nimic din ce am scris nu are sens dar de aia exista X-ul ala din colt dreapta(la windows cel putin!). Si ca sa trec la subiect: oare se mai simte cineva ca mine acum? Eu unul ma simt de parca m-am nascut prea tarziu! Ma simt de parca m-am nascut intr-o perioada care nu are nevoie de mine! Lumea mea e inconjurata de vechi! Majoritatea pozesiilor lumesti pe care le am sunt obiecte vechi la care ma uit cu admiratie si incerc sa-mi inchipui o poveste de-a lor sau sa o vizualizez daca exista. Mereu caut intr-alti oameni acest spirit dar nu cred ca exista prea multi fanatici ai vechiului; nu al vechiului conservator cat al vechiului artistic. Si asta ma face sa ma simt ca un prost! Poate sunt dar pana la urma, daca exista mereu unul mai bun ca mine trebuie sa existe si unul mai prost deci inca nu pot sa ma simt chiar fara speranta. Si fiindca poate ca aceasta postare este o forma de refulare, sau o forma de a da jos pietrele de pe inima, va salut si va las o intrebare la final la care sper sa-mi raspunde-ti cititorilor: Cum se numeste treaba asta?

No comments: