Thursday, June 24, 2010

D'ale Bucurestiului

partea number five

      RATB (radiatii atomice totale de bucuresti?)

   I-am vazut cu totii. si daca nu i-am vazut, i-am auzit cum au protestat ca niste animale acu' cateva saptamani de frica sa nu le fie taiate  salariile! Si mie unul chiar mi s-a facut mila; pana la urma daca nu ar fi ei sa conduca toata ziulica noua ne-ar fi chiar naspa! Si cine ar fi zis ca o regie autonoma ar putea fi lovita de criza? Uite ca se poate. Eram ieri cu niste prietene langa Cismigiu. Si ele au catadicsit sa cumpere bilet desi controlorii cred ca si-au luat o pauza in ziua aia la cat de cald era! Insa surpriza majora era ca biletul nu era nou; pai cum asa? Simplu! Era un bilet mai vechi "pentru linii preorasenesti" in valoare de 12 mii de lei VECHI peste care se puse o stampila mai recenta! Am ramas un pic uimit! Nu prea ma asteptam ca criza sa le afecteze chiar si biletele si acum inteleg de ce toata panica asta cu portofel electronic: ii costa mai putin!

                  
               ¡¡¡ ǝɯosǝʍɐ uıʞɐǝɹɟ sı sıɥʇ

   Mai ploua si in Bucuresti. Si tot atunci cetateanul nepregatit isi dezvolta iscusinta nationala si isi va proteja corpul cum fa putea, de ploaia cea acida! Fie ca sta sub un balcon, intr-un hol sau foisor, el reuseste destoinic sa isi vada de treaba! Insa de aici si pana la a inventa o noua umbrela e deja cale lunga. Si unde mai pui ca umbrela asta e ecologica si ca daca o porti, arati ca papa de la Roma. Iar aceasta inventie tehnologica este de-a dreptul multi-tasking: poti cara chestii cu ea! Preamarita punga oameni buni; aceasta este umbrela "de ocazie"!


           .....suna telefonul; suna cu necunoscut; raspund!

 Raspund consternat! Un oarecare tip, in uralele de pe fudal ale unor prieteni de-ai lui, se pune sa-si dea drumul la gura. Si imi povesteste el despre relatiile lui sexuale cu rudele mele(vii sau moarte!), despre bogatia mea ba dimpotriva mi-a facut cunostinta si cu acele componente ale unei familii pe care nu le-am intalnit in timpul vietii! A fost "caterinca" dupa cum a spus el 5 apeluri mai incolo. Acum trecand dincolo de treburile astea, deja a devenit jenant! Nu e prima oara cand m-a sunat! M-a sunat chiar si mai adineaori! E clar ca acel tip are o pasiune pentru mine si nu stie cum sa mi-o spuna! Insa cum eu nu sunt homo, de data asta cand m-a sunat l-am pus sa asculte de la boxele mele falnice, niste Metallica! Poate , poate...





   

No comments: