Tuesday, June 15, 2010

Curentul vremurilor noastre...

 Nu stiu ce sa  mai zic; turbez! Lucram la o animatie de cam o ora, pe calculatorul meu foarte genial si scump!!! Nu ma laud acum ci doar am sa ma leg de distribuitorul nostru de curent electric! Nu stiu cum ii cheama:Enel, Electrica , Distridracu'! Tot aia! Esentialul e ca tupeu au sa vina la usa sa imi ceara 200 de lei pe luna dar sa isi ingrijeasca reteaua de distributie nu! E a doua oara luna asta cand cade curentul la nivel mare(as in tot bulevardul)! Ce dracu' nene, am ajuns ca in vremea lu tovarasu' cand stingeau lumina pentru economie? Daca mi se arde calculatorul, il iau frumos la subrat si le cer sa mi-l plateasca. Si daca nu vor pe cale amiabila, ii dau in judecata. Ce daca e cald afara? Au fost si calduri mai groaznice, si nu cadea curentul! Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca am pierdut si rahatul ala de animatie. Si mai imi vin mie adaugiri din categoria bagami-as mainile in buzunar dar ma voi abtine! Pentru moment e de ajuns!

2 comments:

New Sensations said...

chiar pe tot bulevardul? Te pomenesti ca in zilele urmatoare cancerul de la putere se satura si de lumina naturala... Vai de electricitatea existenta in Romania.

ilinca said...

asta e din aceeasi categorie cu momentu istoric in care apa calda devine ca prin minune apa cancer de rece cand tu mai ai inca paru plin de sampon :|
... numa' ca nu te poti duce chel la Apanova si sa ii puin sa-ti cumpere o peruca naturala.