Monday, August 2, 2010

The forums are dead...

  Poate ca a existat o epoca de aur a forumurilor unitopic insa ea s-a dus de cam mult timp! Am avut o presimtire buna care m-a indrumat sa nu ma integrez in astfel de comunitati data fiind diversitatea intentiilor userilor care se inregistreaza pe asa ceva! Daca eu unul chiar as cauta parteneri de discutie prin intermediul anonimatului, alti useri (pitipoance esuate de 13 ani) cauta de exemplu pe forumurile anime, un baiat "bun"! Deja mi se face sila sa vad cum fetite cretine de 14 ani care se uita la Hannah Montana(Haita Mauritana cum ii zice bunica') deschid firuri(threaduri) politice de gen: Romania incotro? Fratele meu, copii aia inca traiesc ca niste plosnite pe buzunarele parintilor, si ii sug bine bine pentru un telefon nou, toale de firma and stuff si au tupeul sa faca si pe filantropii cunoscatori de politica! Degeaba incerci pe un asemenea forum sa faci o remarca inteligenta deoarece urmatorul user se intampla sa fie un baietel nerefulat de 13 ani care iti da peste bot cu niste motive absolut penibile...Dar oare la ce ma asteptam in Romania de la forumuri? Hi5-ul nu le mai ajunge, facebook-ul nu le mai ajunge...acum trebuie sa para si culti!

5 comments:

New Sensations said...

"acum trebuie sa para si culti!"
La un moment dat am crezut ca si blogul devine un trend. Pentru asta am vrut sa renunt, la continuarea dezvoltarii lui... Numai ca diferenta se observa oricum, de la cel care posteaza 3 articole in 5 ani si cei care intr-adevar apreciaza intelesul unui weblog.
Adica totusi... una e sa iti arati "arta fizicului"[hi5+facebook] si alta e arta cuvinetelor.
Ps: nice post.

New Sensations said...

A da, era sa uit...exact ca si diferenta dintre arta jocului de cuvinte si arta fotografiei narcisiste, la fel se manifesta intr-un forum. Intelegi tu ce spun... :) >:D<

Miku said...

Mie altceva mi se pare extrem de amuzant.
Si anume faptul ca inteligenta nu se lipeste de prostime, dar prostia de oamenii inteligenti da.
Inca nu mi`am explicat cam cum se petrece fenomenul acesta, insa am vazut pe multe forumuri asa ceva. Oameni care efectiv au fost retrogradati in asa hal de "mediul inconjurator", incat erau de nerecunoscut.
Minunate si intortocheate sunt caile prostimii.

New Sensations said...

Interesant cometariul precedent al lui Miku.
Personal, tind sa cred ca inteligenta nu se lipseste de prostime, fiindca reuseste sa se faca apreciata chiar si de aceasta insusire, pe care unii oameni o detin, si o exercita prin fudulie.
In legatura cu prostia care se lipseste de oamenii inteligenti, chiar e greu de explicat :-?, asta in caz ca exista o esplicatiune. Dar totusi cred ca e vorba de o prostie diferita...stii, cuvintele au mai multe intelesuri. Inteligenta se bazeaza pe prostie, sau prostia se bazeaza pe inteligenta? asta e intrebarea care cere raspunsul definitoriu.

Cedik said...

Asta e din cauza ca aia batranii s-au puturosit si nu mai posteaza, na :P

Si pe vremea mea erau multi copii care spamau manga-anime, dar trollii mai mari ii ardeau imediat ce gafau pe forum.

Acum... cine mai posteaza?
Anime-club? Mort
Anime-mania? pe moarte
Manga-anime? Bleah, nici nu vreau sa ma gandesc la ce a ajuns de cand boul de Alin s-a prefacut ca a vandut site-ul si a ras vechea baza de date.
Anime-xg? Mort cu acte si, din cate am inteles, CS Land nici nu vrea sa dea baza de date decat contra cost.

Singurul forum care e ceva mai activ si trece de suta de posturi pe zi e Zup, dar asta e din cauza ca a fost gandit din start ca o alternativa pentru userii mai mici, care erau inainte goniti de pe celelalte forumuri. Solutia ar fi ca in loc sa ne plangem de mila (si aici nu ma refer la postul tau, ci la alte discutii similare de pe alte forumuri) ar fi sa incercam sa "educam" cumva noua generatie.