Thursday, December 3, 2009

Scrisori de la politicieni partea intai

---LATER edit of 2014
Eram foarte frustrat pe descoperirile mele politice. Nu înțelegeam cum de lumea votează un hoț.
000

Original post continues.




Dragi romani alegatori...
De cam 5 ani incoace v-ati vaitat cum ca conducerea lui Basescu ar fi fost una groaznica,de rahat si ca ati fi fost furati in nu stiu ce fel si in nu stiu ce moduri...Ei bine,in aceasta zi istorica, de 22 noiembrie 2009 , tot voi,dragi romani cu drept de vot ati demonstrat ca pana acum ati avut ce manca,nu ati avut nicio problema si ca atare ati ales acelas sobolan la conducere.Mai e si scorpion si-mi face zodia de rusine...
In randurile urmatoare,voi prezenta un pamflet ce prezinta o versiune "optimizata" a scrisorii tiparite in milioane de exemplare ce a fost trimisa la mai toate scarile de bloc in perioada campaniei!
EXPEDITOR:
Traian Basescu,Presedintele roMANIEI
Dragi romani,tigani,evrei,negri,neo/criptocomunisti,neo-nazisti si alte animale de toate formele,
Va multumesc ca mi-ati fost alaturi de-a lungul intregului meu mandat(prelungit cu un an in plus ca am avut io grija') si va asigur(cu cea mai indoielnica asigurare cu investitori chinezi) ca am facut tot ce mi-a stat in putere romanilor si pentru regresul acestei tari.
Daca ma uit in urma,intai tip de spaima si durere la care spun ca Romania s-a schimbat din trendul lacului in trendul putului.Dar nu era putul atat de adanc pe cat mi l-as fi dorit.Stiu ca nu traiti bine si nici nu o sa traiti vreodata bine.O poate prea mare parte din responsabilitate imi apartine.Este adevarat ca nu am reusit sa fac chiar atat de multa pomana electorala pe cat mi-as fi dorit.Dar am invatat din greseli.
Nu prea va sunt recunoscator ca ati fost de partea Parlamentului cand a incercat sa ma demita si de acea va trimit prin tunelul de unde ati intrat pe lume.Legat de asta,Parlamentul a reusit sa demita Guvernul,pentru ca eu vroiam sa deturnez fondul pensiilor de parlamentari ca n-aveam ce cadou sa ii iau lu Elena,fimea,ca tot ajunsese europarlamentar.
Cei care inteleg cel mai greu nevoia schimbarilor de bun-simt sunteti voi,poporul.In loc sa va convina cat aveti,voi faceti manifestari de strada,in cat,in ultima vreme,conducerea s-a gandid sa treaca angajatii statului la regim financiar de tip AFRICA si anume 1 leu pe zi.Io zic ca va ajunge.
Dupa cum stiti,pe 22 noiembrie va avea loc primul tur al alegerilor prezidentiale.Eu insumi,imi voi face timp liber din contactele diplomatice fizice cu Nuti ca sa votez.Si tot pe 22 noiembrie,mi s-a sculat mie sa va intreb daca nu cumva vreti sa mai demit din nenorocitii astia de Parlamentari,ca tot au vrut sa ma dea afara.
Io va rog frumos(ca daca nu...)sa spuneti oricum ar fi DA.
Veniti deci,la referendum pentru o roMANIA de export pe cat posibil, si pentru mai multe legume de import.
Asa sa-mi ajute buzunaru'
Treiani Baseshti
Presadintele roMANIA
P.S. La urmatorul scrutin,nu prea avem scapare deoarece lista o sa contina 2 draci si amandoi la fel de rai.Deci,v-ati facut-o cu mana voastra!

No comments: